pondělí 17. října 2016

Víckrát tam nejedu...

















 ...propagace antisociálního PankRoku...

 









 ..pláž plná dravců...
















 ... mušle hrozně vysoko...










...počmárané stěny- i v hospodě!!!...
















..a plná parkoviště- jsouc takhle zastrčen, nikdo nevidí, co jeden má; hrůza

A to jsem si říkal- všude dobře, tak co doma? Ne tak- doma je doma je doma!
p.s - tolik k létu.
Obraťme list: Podzim.

15 komentářů:

  1. Jsem vám to řikala. Nikam nejezděte, nikam nejezděte, nikam nejezděte. Všude samý nebezpečí.

    Včera jsem šla s vnoučkem nablint(d) do kina. Až když to začalo, jsme zjistili, že je to maďarský film. Tyjó, moc dobrý... takový jemný... https://www.youtube.com/watch?v=esyEFnA8R9A

    A ten podzim... no nevim... smrděj kamna, protože na komíně sedí mha, furt prší, to ani nemá cenu dělat si natáčky a co mám jako dělat s těma zelenejma račatama? A jó, ještě draci. V neděli jsme pouštěli, ale pohádala jsem se s děckama, nechtěli mi ho vůbec pučit. Snad to do jara nějak překlepu.

    Salve;)

    OdpovědětVymazat
  2. a Vy rikate, nikam nejezdete...dyk Vy jste mela doma richtig horror!
    Film vypada opravdu citlive, tak nejak...licky. co rika vnoucek na scenky, ktere z domu nezna? Dnes jsem v radyju zaslechl text pisne(zpivala zena): cituji: "...tralala tisickrat jsi me obelhal, tisickrat jsi mi ublizil...tralala"- no, pekny zivot, takovy... zivy, nenudny. To jsou velice oblibene schlagry, kterym lid rozumi- zaplni stadion pri poradu "Noc pod hvezdami" a prozpevuji si k playbacku tento hyperrealismus. Taky jsem slysel muzikal/recital s "zivym" Elvisem Presleym, ktery zavita do Europy a ktery doprovazi take London Phil. Orch., uvadi Saskia..ne, ta, jeho vdova, Presleyova. V duetech se objevi take predni schlager-star Helene Fischer- jestli prijedou do Prahy, nenechte si ujit, je to pry uzasne. Svetla a veci a tak.
    Jo, pocasi vypina karmy, jak lidske, tak pristroje, co to dela s shakrama, nevim. Jen se mi zdaji byt vsichni zpomaleni. Proto se dava cim dal vic lidi na jogu, jsou vegoshi a ziji healthy, aby byli jako authentic. Do toho nosi roztrhane jeansy a popsana trika, z kterych jeste pred par lety zvracely. Chlapy maji zase fousy a na hlavach Taxisuv prikop. To si dejte a zapomente na natacky. Fous nahradte rolakem.
    Fuj, jsem se lekl, ze krome Zemana mate draka i Vy. No jo, draci se nepucujou, to vedi, ten jak citi cizi ruku, tak panikari- vy jste nevidela Avataara?
    Raatchata mam taky jeste zelena a mutchenky marne vyhlizeji vcely nebo aspon nejaky hmyz. Nedaji se zelene paradajky nejak nalozit? A co ja s tema 10ti olivama, ha? TO jsou opravdove problemy naseho prvniho sveta, zbytek sveta muze bejt stastnej, ze se kvuli valce nemusi o takove vazne problemy starat.
    Tak snad priste, mozna to tu cte Podlahojc Premek a spasi nas, o Boooze.
    hasta la vista, bejby!

    OdpovědětVymazat
  3. Vnouček ve filmu radostně kvitoval, že "dej si ty vlasy z čela, kazíš si oči", "neseď furt u toho počítače" apod. jsou dospělácké rady neznající hranic států. Maďarský rodiče maj ty samý hemzy, akorát že to zní nějak jako ýgyvéďi munkakézéš...........

    Ten muzikál... bude tam zpívat taky přední šlágerka Vondráčková? To bych šla. Jinak né. Nepudu na ňáký cizáci.

    Tenhle náš první svět ach jo... a jak to skončí... nevíte?

    OdpovědětVymazat
  4. Včera tohle kino: https://www.youtube.com/watch?v=IQ9rbmZjN34
    ulítlý... smutný... vtipný... chvílema absurdně... jo, dobrý... kouknout... kdyžtak

    OdpovědětVymazat
  5. prý povedený obraz mezigeneračního nepochopení mezi osmašedesátníky a těmi jejich pacholátky, kteří se nechali nachytat na sliby vyjímečných hodnot života mezi maximalisty zisku kdykoliv a kdekoliv.
    Rád bych s Vámi na to zašel....kdyžtakivíce. Dodatečně zasílám geburigrussa slibuji upéci NOEdort - makový.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. už jste v noe? makový dort radši než husu. dík za gruss.

      Vymazat
    2. v noe ne a husu taky ne, a to k hrabání listopadu po 20. listopadu

      Vymazat
    3. v noe ne a husu taky ne, v noe až k hrabání listopadu po 20. listopadu
      ......normálně ignoruji jakákoliv nesmyslně zkroucená sdělení, ale tentokráte jsem podlehl touze po krystalicky čisté větě.

      Vymazat
    4. kdybyste žil u nás v kotlině, nesmyslných a zkroucených sdělení byste si užil ažaž, např. směrem z hradu od ovčáčka čtveráčka a jeho šéfa ředitele zeměkoule

      Vymazat
  6. žiji v kotlině ... poslední dobou velmi výstižně zvané modrá planeta. Kotliny si vážím jako vážného aspiranta na vítězství v meziplanetární soutěži o nejnaivnější kýč. A jsem dobré mysli....je zatěžko si představit, že v nekonečnu lze nalézt prostředí méně posedlé schopností jak bezohledné konkurence, tak kýče všech barev.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tož dobré mysli jsem také. Jen mě trochu znervózňuje, k jakéžeto pitomé revoltě dohání lidi tenhle bezohledný svět, co má za náboženství maximalizaci zisku. Bouří se pošetile, tak, že volí trumpy, putiny, zemany... aby je zachránili. Ach.

      Vymazat
    2. A dnes jsem se dozvěděl od jednoho -který z Bayern organizuji skrumáže pomateností na DR - že Žižek vyzval levici světa k volbě Trumpa a já jsem jeho pohůnkem.
      Zde má obrana:
      Text Žižeka jsem četl v Zeit-feuilletonu Nr 45. Jde tedy o překlad a jeho titulek zní - DIE SCHLIMME WOHLFÜHLWAHL a podtitulek Trump ist abstossend. Was ist noch abstossender? Die wirtschaftshörige und aggressive Konsens, für den Hillary Clinton steht.
      Již jen z tohoto lze vyčíst, že obsahem textu je snaha naznačit úskalí, které by mohla způsobit domněnka, že lze - v případě volby Clintonové - spočinout a očekávat její blahodárný vliv na nutné socioekonomické změny.
      Rád bych se domníval, že jsem text nepochopil jako Žižekovu výzvu odevzdat hlas člověku, který založil svou kariéru na neurotizaci obyvatelstva.
      Že jsem schopen lhaní bych samozřejmě nezalhával.
      Ale srdce na dlaň pane Kolaříku, kdo z nás si nelže do vlastní kapsy, i když celý internet nemluví o ničem jiném ....bych dodal.
      Plánujeme kol 5. prosince ozdravnou koupel ve Stříbropěnné Pod Třebešínem i Havránkou.

      Vymazat
    3. On to myslel asi jako že léčba společnosti šokem (Trumpem). Jako že se něco někam pohne. Ale to není ani hraní se se sirkama, to je hraní si s bombou.
      5. prosince... to přijedete jako mikuláš s rudovlasým andělem a čert Puškin. Juchu.

      Vymazat
    4. Takhle to vidí Pussy Riot: https://www.youtube.com/watch?v=ZkiNHJfh-m4

      Vymazat
  7. tak prý Trump... podobný divno jak po brexitu

    OdpovědětVymazat

Odvahu! Be brave! Nur Mut! Corragio! Courage! Mужество!勇气!