pondělí 12. září 2011

Právě jsem se vrátil z Kongresu...


Právě jsem se vrátil z Kongresu. Republikáni vymysleli geniální a laciné řešení zdravotního pojištění pro chudé:
No.1- Nebuď nemocný!
No.2- Nebuď chudý!
Ušetřené peníze pak vrazi stavební lobby na opravu cest. A mostů, tedy- do životního prostoru Američanů. ..a do možnost si skočit.
Imigranti jsou důležití pro tuto zemi, zminil president Obama. Dělají práci, kterou by normalní Američan nedělal- například guvernéra Californie...  a dále: "Vím- veselé kecy nás před krizí nezachrání ... ani vodka... spíš mix obojího!"

Ex- Guvernér Arnold Schwarzenegger popsal při té příležitosti cestu svého úspěchu. "California potřebovala akčního hrdinu- já jsem byl akční hrdina! A pak potřebovali dobrý scénář: Bylo nebylo, přišel jsem jednoho dne do USA. Nemluvil jsem skoro anglicky. Ale pak přišla Californie- tam taky nikdo nemluvil anglicky!"
K vidění a slyšení:
Steve Bridges as "President Barack Obama"

Steve Bridges as "Governor Arnold Schwarzenegger":
Speaking English


Žádné komentáře:

Okomentovat

Odvahu! Be brave! Nur Mut! Corragio! Courage! Mужество!勇气!