středa 17. srpna 2011

Zvířátka, bydlení, jídlo, pití- hubnutí!- auta, trochu sexu


18. února 2011 v 18:47 | Miodrak Stojan |  

Typický časopis dnes vypadá takto- šéfredaktor/ka napíše SLOVO, kde se snaží zalichotit co nejvíce lidem, pro které si právě v tomto čísle všichni vyrvali bok- všichni, to je team lidí, kteří se snaží, co nejnápadněji opsat cosedá z jiných časopisu. Někdy ani to ne, protože spousta z nich patří pod jedno vydavatelství a netřeba se tedy stát hledaným plagiátorem ala ministr obrany zu Guttenberg.
Mimo uvedených příkladů jsou samozřejmě nutné reklamy, na které jsou navázány články a rady doktorů, zaplacené nějakou lobby, která zrovna výhodné nakoupila z Asie nějaký produkt, kterého se potřebuje zbavit.
V modě je samozřejmě bez konkurence lobby jeansů, neboli texasek, také riflí, které dnes mají dalších několik tisíc jmen a milióny uživatelů, kteří v nich většinou vypadají špinavě. Je z toho cítit zlomyslnost? V pořádku :)
Kosmetika- samozřejmě, bez ní vypadá každá žena, jako strašidlo, což je občas dokumentováno srovnávacími fotografiemi - předtím- potom.
Zdraví a děti. To je samozřejmě vážné téma a je vidět, že si na něm listy dávají záležet. Tedy- maminka musí vypadat šťastné, dítě se směje, doktor poradí a pacient odchází šťasten, protože na jeho chorobu máme meducínu- a ne, že nemáme.
Bulvár se dává na začátek a nakonec, aby někdo nezapomel, co je na světě nejdůležitější. Totiž nebýt, ale zdát se. Všichni tito promies, jsou dnes jen figurky, které se šoupají po šachovnici, kam je zrovna potřeba. Jak dobře je poznat z toho, že téměř každé dítě má na svém blogu nějakou tu známou osůbku z nějakého seriálu a v podstatě se vydává za ni. Hlasuj pro.... x x x !! Je spousta lidí, kteří nedělají nic, pouze jsou prominentní- jako Paris Hilton. Tihle prostě někde jsou- nebo spíš- všude. Tam se nechají vyfotit, pod to se napíše něco něco něco a je to.
Nedá se absolutně zjistit, jestli to vůbec někoho zajímá. Ale občas se stalo, že někdo z nich uvěřil, že je opravdu populární a jal se vyrazit na turné. Po měsíčním předprodeji lístku, kdy se třeba v Německu prodalo 40 lístků, bylo turné- ze zdravotních důvodů- zrušeno. Ale na bulvár to vždycky stačí.
Zvířátka, bydlení, jídlo, pití- hubnutí!- auta, trochu sexu a jsme na konci- a! HOROSKOP bych zapomel... dnes bys měla vyřešit svůj dlouho odkládaný problém... Vodnář, kterého už dlouho znáš, té překvapí nabídkou...
Ano. Ale jaképak nářky- to je holt život. To "navíc", to PLUS už je jen kultura, které je v těhle časopisech poskrovnu. To, co se vytrácí a skoro vytratilo je- Udělej si sám/a! Kdysi byl každý výrobce, prodejce a konsument. Dnes z toho zbyl ve většině případů konsument. A ten frust vychází přesně z tohoto stavu- není co řešit... Člověk je ale stavěn na řešení problémů a sice každodenní.
Lék a recept je dost jednoduchý. Být zase výrobce, eventuelně prodejce/vekslák v dobrém slova smyslu a pak teprve konsument.
p.s.Nemožné řeším okamžitě, zázraky do třech dnů.

Stojan Unlimited. Salve!



who is who
Kdo nosí koho, kam , kdy a proč a co na to říkají oni?

science
...věda a víra...

sex sales

...sex...

kunst
...umění...

cestopis
... cestování za hranice všedních dnů ...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Odvahu! Be brave! Nur Mut! Corragio! Courage! Mужество!勇气!